Colaborarea Gradinita-ScoalaColaborarea-Gradinita-Scoala
Duminică, 26 Iunie 2016 18:49
Prof. Simona Acsente
Știm mai multe, suntem mai buni! Școala Gimnazială Nr. 11 Botoșani Săptămâna Școala altfel: Să știi mai multe, să fii mai bun! este mereu prilej de bucurie pentru elevi. Pe lângă ieșirile în aer liber și lejeritatea cu care se vine la școală, copiii au ocazia să desfășoare activități pentru care nu avem timp pe parcursul anului școlar. Anul acesta două activități au ieșit în evidență în mod deosebit, fermecându-i pe elevii mei. Ambele au…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
Duminică, 26 Iunie 2016 18:48
Prof. Aldea Nicoleta
IMPORTANTA ACTIVITATILOR EXTRACURRICULARE GRADINITA NR.2 GAGESTI,COMUNA BOLOTESTI JUDETUL VRANCEA La varsta prescolara, copiii sunt foarte receptivi la ce li se arata cu ajutorul imaginilor sau a substitutelor. Rolul educatoarei (dar si al familiei) este acela de a oferi in mod gradat si in acord cu particularitatile de varsta, cunostinte necesare care motiveaza conduitele si normele eco-civice, sa creeze si sa organizeze activitati educative stimulative. In cadrul activitatilor organizate in mijlocul naturii si al vietii sociale,…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
Duminică, 26 Iunie 2016 18:46
Prof. înv. primar Alexa Viorica
Eficiența activităților educative Liceul Tehnologic Dărmănești În şcoala contemporană eficienţa educaţiei depinde de gradul în care se pregăteşte copilul pentru participarea la dezvoltarea de sine şi de măsura în care reuşeşte să pună bazele formării personalităţii copiilor. În acest cadru, învăţământul are misiunea de a-i forma pe copii sub aspect psihointelectual, fizic şi socioafectiv, pentru o cât mai uşoară integrare socială. Complexitatea finalităţilor educaţionale impune îmbinarea activităţilor curriculare cu cele extracurriculare. Modelarea, formarea şi educaţia…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
Duminică, 26 Iunie 2016 18:45
Prof. Alexandrina Vădean
O altfel de educaţie Liceul cu Program Sportiv, Cluj-Napoca Săptămâna Altfel este un prilej pentru elevi şi cadrele didactice să cunoască realitatea şi să se cunoască mai bine unii pe alţii. Viteza în care trăim face ca şcoala să devină un mediu în care elevii nu mai au timp de socializare, nu au timp să interacţioneze, să îşi cunoască unii altora interesele şi pasiunile. Această săptămână oferă timp şi activităţi centrate pe interesul elevilor, activităţi…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
Duminică, 26 Iunie 2016 18:42
Alexa Marilena
COLABORAREA GRĂDINIŢĂ - SCOALA Gr. Lic. Pedagogic ,,N.Iorga” Botoşani Este necesar să se asigure o colaborare funcţională în procesul instructiv-educativ din grădiniţă şi din şcoală, dar şi unitatea şi continuitatea influenţelor educaţionale prin colaborarea educatoare-învăţătoare. Întrebări pe care şi le pun atât părinţii cât şi educatorii sunt,,De ce se manifestă chiar din primele zile de şcoală unele forme de inadaptare?”, ,,De ce unii elevi din clasa I-a nu fac faţă cerinţelor şcolare?”. Răspunsurile la aceste…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
Duminică, 26 Iunie 2016 18:41
Prof. înv. preşcolar, Duţu Mariana
COLABORAREA GRĂDINIŢĂ-ŞCOALĂ! IMPORTANŢA ACTIVITĂŢĂLOR EDUCATIVE G.P.N. Ostrov, Constanţa ,,Educaţia este ceea ce supravieţuieşte după tot ce a fost învăţat a fost uitat“.Skinner, B. F., în revista ,,New Scientist’’, 21 mai, 1964O bună colaborare între grădiniţă şi familie se realizează întotdeauna pentru interesul copilului şi ajunge să constituie în jurul acestuia o comunitate educativă, constantă şi coerentă. Comunitatea educativă este un mediu de sprijin pentru educatori şi un mediu asigurator pentru copil, ea permite dezvoltarea personală…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
Marți, 07 Iunie 2016 22:31
Prof. înv. preșcolar Alexandru Andreea - Maria
Activitățile educative desfășurate în Săptămâna Școala Altfel Grădinița cu Program Prelungit, nr. 4 Buzău Educația a fost definită ca fiind o acțiune complexă, bine organizată, ce are o importanță majoră asupra dezvoltării individului. Pentru a-și realiza toate dezideratele, educația se realizează prin mai multe forme: educația formală, nonformală, informală. Educația formală cuprinde totalitatea influențelor intenționate, sistematizate, elaborate în cadrul instituției de învățământ. Educația nonformală evidențiază necesitatea, rolul și valorificarea influențelor formative și în afara instituției…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
Marți, 07 Iunie 2016 22:25
Prof. Achihăie Sanda
,,BUCURIILE COPILĂRIEI” PROIECT DE PARTENERIAT EDUCAȚIONAL G.P.P.,,Prichindel” - Suceava PARTENERI: G.P.P.,,PRICHINDEL” – SUCEAVA ȘCOALA ,,JEAN BART”- SUCEAVA TITLUL PROIECTULUI: ,,BUCURIILE COPILĂRIEI” COORDONATOR PROIECT : prof. Achihăie Sanda ECHIPA DE PROIECT: Prof. Filip Monica, Școala ,,Jean Bart”- Suceava Prof. Axinia Vasilica, G.P.P.,,Prichindel” - Suceava ARGUMENT: Copilul este un mic univers, iar creșterea și devenirea lui ca adult reprezintă un drum lung și sinuos, plin de urcușuri și coborișuri, al cărui aspect central îl reprezintă personalitatea, in…
Publicat în
Colaborarea Gradinita-Scoala
|